Tuesday 13 March 2012

Tiga kawan dunia akhirat

APIN 

                                                                 I LOVE YOU BRO !

inilah apin kawan saya daripada tadika sampai lah dah besar panjang . dia ni kepala gila2 sikit
saya dengan dia ni dah macam adik beradik dan saya dah anggap dia macam abang saya sendiri
and kiteorang memang tak dapat pisah oh sumpah kalau dia takda bosan nyee hidup ni
 .and rumah apin  dah macam rumah kedua saya dah buat suka hari je sbb mak dia pun dah kenal dari baby lagi kan . ahahahhah apin ni dia dia memang pemalas orangnya tapi dia pandai jalankan tanggung jawab dia dekat dakat family . apin ni lah yang paksa saya buat blog  . pape pun aku sayang kau apin sampai bila2 aku harap kau takkan lupa aku . kau lah kawan aku dunia akhirat susah nak cari kawan macam kau yang susah senang semua sama2 .          
                                                                           

AREP
arep ni adalah adik kepada APIN . dia ni pun kawan yang saya sayang jugak kami bertiga kiranya dulu kuat bergaduhlah . hahah tapi tu semua dulu skrg masing2 dah besar . arep ni dia memang pendiam sikit duduk kat rumah je keje dia  main internet  and dia dengan abang dia APIN tu sumpah pemalu kadang2 rasa nak pijak pun ada . hahah sorry bro kalau kau baca . tapi pape pun kau dengan abang kau lah yang membuat aku tersenyum selalu  . thanks :)

  


                                                                aidil
                                         
aidil ni kawan yang rapat rapat rapat sangat . kawan masa sekolah rendah dulu selekeh je masa time beringus
hahahha dia nilah class mate saya sekarang  . sumpah kalau dia takda dalam class aku mendap gila lah .
dia ni pun banyak beri nasihat yang baik dan saya pun selalu memberi nasihat dekat dia jangan terikut2 sangat kawan2 yang tak elok . i love you aidil !
                                                                       





No comments:

Post a Comment