Tuesday 13 March 2012

hot MAMA !

i love you so much mama !







dulu aku selalu berangan dapat jumpa nora danish ni sebab suka gila tengok
dia dalam tv masa cita puteri 'mari kita enjoy' hahahhahah .
then korang nak tahu macam mana aku first jumpa dia  ?
pehhhh time tu konsert pertama dia datang salam2 dengan kiteorg untuk
berkenalan lah kononnya makan sama2 semua . time tu saya rasa sumpah macam
mimpi sebab dapat jumpa hot mama ni then dah dua bulan kami semua bersama
saya yang paling rapat dengan akak nora . ada satu hari tu hari yang tak boleh saya
lupa dia call sebelum saya tidur dan nyanyikan lagu lelaki ini lagu konsert akhir saya . 
wahhh time tu saya rasa mcm tak percaya gila then dia cakap i love you abang :) 
dan dah habis kamilah bintang ni saya semakin rapat dengan dia 
dan menjadi anak angkat dia wahhhhh seronok nya .
sebab itu saya panggil dia mama dan dia panggil saya abang :)


No comments:

Post a Comment